Осмото издание на Маратон Каланджа, което се проведе през изминалия уикенд, беше най-мащабното събитие до този момент с рекорден брой участници.
За първи път популярното състезание по планинско бягане със старт и финал живописния плаж Велека в Синеморец продължи два дни. Във втория ден на събитието се проведе пилотно състезание по планинско колоездене (MTB). Като верен партньор от първото издание на Маратон Каланджа, Екотой отново имаше удоволствието да осигури необходимото мобилно оборудване за успешното протичане на събитието.
За мероприятие с такъв мащаб, поддържането на хигиената е от първостепенно значение. Екотой достави мобилни химически тоалетни, мобилни писоари и мивки за миене на ръце, стратегически разположени, за да бъдат лесно достъпни за всички присъстващи.
С помощта на мобилните огради за контрол на тълпа бяха ясно обозначени отделните зони на събитието, осигурявайки безопасността на участниците и зрителите.
Екотой предостави още шатри, маси и столове, създавайки удобни зони за организаторите, доброволците и изложителите на маратона.
Предпазните подови панели с голяма товароносимост послужиха за по-лесното преминаване през началния етап на трасето за бегачите, а осветителната мачта осигури осветление на базовия лагер през тъмната част от денонощието.
Над 1100 участници се впуснаха в четирите дистанции (42 км, 21 км, 13 км и 3 км за деца) в надпреварата по планинско бягане през първия ден, а в състезанието по планинско колоездене на дистанция 42 и 21 км в неделя се включиха общо 225 велосипедисти.
Дългогодишното партньорство на Екотой с Маратон Каланджа подчертава ангажимента на компанията към подкрепа на мащабни спортни събития. Нашият комплексен набор от услуги и висококачествено оборудване осигуряват гладкото провеждане на маратона година след година. С разрастването на събитието, ролята на Екотой без съмнение ще остане от съществено значение за успеха му.
Щастливи сме, че за поредна година имахме възможност да се погрижим за комфорта и безопасността на участниците и зрителите на Маратон Каланджа и да бъдем сред партньорите на събитието.