Изчисляването на необходимия брой мобилни тоалетни се основава на Стандарта DIN EN 16194, като това са приблизителни стойности. Моля, имайте предвид, че може да се наложи индивидуално изчисление.
Потребители | Минимум брой тоалетни кабини (за събитие с продължителност до 6 часа) | Минимум брой тоалетни кабини (за събитие с продължителност до 12 часа) |
до 249 | 2 | 3 |
250 - 499 | 3 | 5 |
500 - 999 | 6 | 9 |
1.000 - 1.999 | 12 | 18 |
2.000 - 2.999 | 25 | 38 |
3.000 - 3.999 | 38 | 57 |
4.000 - 4.999 | 50 | 75 |
5.000 - 5.999 | 63 | 95 |
6.000 - 6.999 | 75 | 113 |
7.000 - 7.999 | 88 | 132 |
8.000 - 8.999 | 100 | 150 |
9.000 - 9.999 | 113 | 170 |
10.000 - 12.499 | 125 | 188 |
12.500 - 14.999 | 156 | 234 |
15.000 - 17.499 | 188 | 282 |
17.500 - 19.999 | 219 | 329 |
20.000 | 250 | 375 |
20.000 и повече | Необходима е индивидуална калкулация. | Необходима е индивидуална калкулация. |
Междинните почиствания или дейността на екипа за реакции при нужда (на разположение) не са включени в тази таблица. За целта се изисква индивидуална калкулация. Ако събитието продължи повече от 6 часа или съответно 12 часа, то трябва на всеки 6 или съответно 12 часа, да се извърши почистване.
При сервиране на храна и алкохол, броят на кабините се увеличава, поради поголямата честота на ползване. Препоръчва се увеличение в размер най-малко от 30%. Когато женската част от потребителите надвишава 50%, броят на кабините трябва да бъде увеличен. Завишеният брой тоалетни кабини се договаря между клиента и изпълнителя. За потребители в неравностойно положение, трябва да бъде осигурена най-малко една тоалетна, достъпна за инвалидна количка. Местоположението и достъпността на тоалетните кабини зависят от вида на събитието и това трябва да бъде договорено между клиента и изпълнителя. Където трябва да се осигурят отделни тоалетни за мъже и жени, трябва да се предоставят съответните съоръжения за всеки пол.